Follow Us @asrialigur

13 December 2011

Beli Punggung Kat Pasar Malam


Salam & SelamaT Sejahtera

Hello semua apa khabar?
Aq bukan nak Punggung Yang korang fikirkan ..tapi aq suka beli punggung ayam kat pasar malam tau!!! banyak yang sedap-sedap!!
Punggung ayam ni sedap kalau makan.. banyak lemak tapi yang tak bestnya punggung tu tempat pengeluaran najis la...

Eleh--eleh korang pun suka jugak kan..kan...nak malu-malu lak...
Tapi tak kisahlah asalkan tak mati kalau makan Punggung ayam tu kan....tapi ada jugak sebahagianya yang tak suka punggung ayam disebabkan geli,jijik,najis,busuk,dan lain-lain......

Suka hati korang suka ke tak......Tapi memang sedap tau!!!Tak caya cubalah kalau korang ada bran?...Renung-renungkan selamat mencuba......

15 comments:

dkama said...

aku memang suka sangat... tapi dah lama aku tak makan sebab badan ini susah nak kurus... haha..



PEACE

Asnida Ridzuan said...

Ha'a, saya pon tak suke jugak makan punggung ayam.
Sebab Punggung ayam ade banyak minyak lah.. jadi cair kalo makan ;)

AciDFlynNWraitH said...

pungkoq ayam, bontot ayam... memang aku tak makan hahahha

Global Bookmark Today said...

Nice article. Unique thinking. Thanks.

World Wide Bookmark said...

Excelent work. Will be beneficial for others. Thanks.

Global Bookmark Blog said...

Beautiful piece of work. Of course an useful post. Thanks.

First Article Compliance said...

Very enjoyable post. I like it. Looking for more. Thanks.

Better Article Submission said...

Nice work. I appreciate it. Looking for such useful future works. Thanks.

Muslim Forum said...

Important work. I appreciate it. Thanks.

Best Technology Blog said...

Such work is demanding. Very good. Thanks.

Best Directory Submission said...

Excelent work. Will be beneficial for others. Thanks.

News Link said...

Efficient job. Worthy of applause. Thanks.

News Links said...

Worthy of applause. Looking for the next.

Hezbut Tawheed said...

Make continuation of such useful works. Thanks.

Ayman It said...

Unique idea. Make it persistent. Thanks.