Follow Us @asrialigur

16 December 2011

| Besday Aku Hari ini |


Salam & Selamat Sejahtera

Hari ini hari bahagia aku...bahagia la sangat erk...Biasa la sapa yang tak bahagia hari jadinya yang tiba ya tak?maklumlah kalau hari jadi jer mesti disambut dengan bahagia ada jamuan makan-makan,dapat hadaih dan sebagainya...

Erm tapi aq dalam seumur hidup aku kan tak pernah pun buat jamuan makan-makan kat rumah semenjak dari kecil tau..bukan cuma aku jer akak,abang,adik semua lah!!ntah kenapa Mak bapak aku tak buat aku pun tak tahu! tapi tak apa aku tak kisah ....tapi kini aku sambut biasa-biasa jer....Sekarang zaman moden ya tak mesti nak sambut besday kat tempat-tempat yang menarik macam kat restoran KFC,Mcdonal,dan apa-apa jelah...

tapi Tak mengapa jugak nasib bek lah Hotlink ni baik hati nak bagi call free 1 hari maxis ke maxis....dulu aku guna celcom lagi lama erk 7 hari lagi tu....

Huh..genaplah umur aku yang Ke 22 tahun.....Doa kanlah aku supaya panjang umur dan Murah rezeki melimpah-limpah serta bahagia di samping keluarga dan dapat umah Banglo satu ok....AMin....

Terima kasih la korang erk sudi wish aq....cakap awal-awal dulu..hehheeh k by....

14 comments:

gHadiskeCik said...

hi syg..slmt hri lhir..moga pnjang umr dan dimurahkan rezeki

azam said...

selamat hari lahir...panjang umur dam murah rezeki....

selamat berjaya

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

happy birthday! moga tertunai segala hajat!:)

fathiyyahISMAIL said...

saya pun sama. xpernah buat jamuan birthday ^^

happy BIRTHDAY! semoga happy selalu :D

faizal mohd said...

selamat hari lahir. :)

Ray ban Malaysia said...

Happy birthday to U~...

Friendly Bookmark said...

Fine post. I think will be enjoyable to everyone.Thanks.

Article Obedience said...

Beautiful piece of work. Of course an useful post. Thanks.

SEO Blog Post said...

Cheering work. Many will like it. Thanks.

Directoryobedience said...

Beautiful compilation. Useful and relevant. Thanks.

List Submission said...

Excellent job. Make such work available. Thanks.

Amazon Sales said...

Good job. Everybody make post related comments. Thanks.

Daily International News said...

Admirable work. Make another such like it. Thanks.

Tawheed Procation said...

Eligible work. Demands appreciation. Thanks.