01 December 2011

Apa!!!Blog Aku Masuk MyMetro


Salam & Selamat sejahtera

Mana ada Blog aku masuk metro tipu jerr…..Berdosa sudah aku menipu orang hari ini erk…Maaf ya korang kasi gempak sikit…marah ker?kalau korang nak belasah aku tunggu la dulu ya!!nanti jumpa kat blakang k…bawak benda2 yang sedap dipukul k….Stop……

Blog macam mengarut ni takkan la masuk Mymetro betul tak?Eh kalau ada masuk metro la kan hmmmm memang tak boleh belah r…..

Ermm ringkas jelah entri aku hari ni erk tak tau nak habaq apa …..

8 comments :

Syafiq Ahadin said...

tanjat boboi!

ayuyuuu :) said...

ade harapan masuk :)

gudlck.

ehee

faizal mohd said...

ceh! kena tipu aku. ingat betul la masuk metro. haha

eddy syrol said...

wowowowowowowow

syafieyka_ff92 said...

semangat bukak kaww

asri (asrirayrock) said...

Syafiq Ahadin : sampai tanjat kaw...hahhahah

ayuyuuu :) : AMin....Hrap gitu heheheh

faizal mohd : SOrry hehheheh

eddy syro : Tanjat jugak kerr

syafieyka_ff92 : HAHHahha Semangat kaw

BudakHitam said...

caihhh, x bole bla la.haha. semangat aku nak tgk betul ke masuk metro.hahaha.apa pun trick kau mmg menjadi.haha.keep it up.

asri (asrirayrock) said...

BudakHitam : hahhahaahh kena tipu yeahyeah.................