Follow Us @asrialigur

30 November 2011

Aku nak Timang Anak..


Salam & Selamat Sejahtera

Wei Tajuk tak bleh belah dah gatei nak menimang anak lak?

Manusia zaman sekarang umur 15 tahun dah kawin betul tak?tak kawin pun dan buncit betul tak?dah buncit?Apa yang buncit?Perut la buncit bukan lelaki tapi perempuan bukan buncit sebarang buncit…buncit ada baby tu!!!

Erm macam-macam lah dunia sekarang ni nak kasi terajang anak orang plak….Nasib korang la wei kubur masing-masing sendiri mau ingat la …..Kita manusia biasa je perlu ingat mengingati antara satu sama lain ya tak?

Eh sory termelalut lak….

Bagaimana la aku ni nak timang anak erk….Alah bucuk-bucuk papa alah-alah cayang dia nak cucu tak..tak boleh papa tak nak bagi….papa nak manja-manja …mak kamu tengah masak kat dapur tu papa kena jaga kamo…ceh wah berangan konon….bagaimana lak ngan korang lagi manja kan…kan…

Bila?Bila?Aku nak kawin ni?tahun depan bulan depan 3 tahun lagi huh tak tahu bila? Wallahu a’lam...Bila Nak Kawin oiii....
Apa-apa pun Tahniah yang sudah berkahwin tu apa macam best tak kawin?Lagi-lagi la bulan 12 ni kan?apa kata dato’Hamzah apa yang dia kata Musim Mengawan eh lebih kurang la….heheheheheh…
K..la Bye—bye…..

2 comments:

Rozuan Ismail said...

amboi,g kahwin la cm tuh

faizal mohd said...

haha. prektis jadi papa.