07 November 2011

Selamat Hari Raya AidilAdha


Salam & SElamat Sejahtera

Dah lama dah aq tak hupdate blog erkk..sampai dah berumpai dah blog ni sampai korang-korang pun malas nak singgah sini kan..kan...kan...

What ever la...ni ada kesempatan lagi aq nak mengucapkan selamat hari raya Aidiladha kepada muslimin & muslimat semua dan bagi mereka yang mengerjakan Haji semoga mendapat haji yang mabrur....

Mintak maaf sebab aq dah lama tak hupdate..banyak perkara yang perlu diselesaikan....

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

3 comments :

Dalila Diela said...

selamat ari raye haji :)

MISS DIVA said...

selamat hari raya gakk

Asy Faro said...

hai!
datang blogwalking ke sini membaca latest entry.


senang2 nanti usha la blog aku pulak.be my follower is an extra bonus for me(if and only if u find my blog intersting) =)

salam kenal.- Asy Faro