Follow Us @asrialigur

09 November 2011

Ni lah Padahnya!!!


Salam & Selamat Sejahtera

Tahun lepas aku ada beli sebuah motosikal tau tahu lepas la tapi dengan duit kerja aku tau!!bukan mintak-mintak punya ok...tak macam keluarga korang kan...kan..kalau korang mintak motor senang jer dapat kan....kan...betul tak?Maklumlah zaman sekarang apa nak mintak semua dapat...Tapi aku ni malu nak cakap!!!sebenarnya aku ni tak reti bawak kete beb hehehheeh...(Rahsia ok jangan bagitahu sesapa) Lesen kete pun tak ada...nak bawak kete pun penakut apa kes!!!

Ahhhh aku tak peduli semua itu tengok la kalau ada rezeki lau ada kesempatan lambat laun aku akan belajar jugak drive kete..

Ni aku nak cerita sikit korang tau tak? aku ni baru shj(semalam) tukar tayar motor aq ni tau!!!semenjak dah banyak kali asik bocor jerr... dah nak masuk 3 kali dalam 1 bulan lebih kot....tak ingat la...... Sebenarnya tayar moto aku ni dah botak pastu dah pecah-pecah pastu siap pulak ada lapik tiup kat tayar maklumlah nak kasi lambat bocor...

Baru lega sikit dah tukar tayar besar dengan harga 48 ringgit....hehhehehe....K by

5 comments:

KiMiE said...

pakai tubeless je bro..

Ku Azhar said...

btl2..nk slmt pakai tubeless la.. :)

Misshy Innz said...

hati2 merempit .
i reti drive , ada lesen tapi tak suka sangat drive . ag suka bawak motor . besttt !

hyz said...

ri tu sy tuka tayar rm80...

MISS DIVA said...

kak diva suka bwk motor tp xder lesen...hikhikhik