08 October 2011

Pageview Seks Paling Tinggi

Salam & Selamat Sejahtera

Apa nak jadi sampai sekarang tak kahwin lagi!!!!Umur pun dah nak tua korang tau tak umur aq berapa?sapa yang tak tahu aq bagi tau ya...umur aq baru 22 tahun ok bukan 30 tau!!!

Lantak lah umur aq berapa pun korang bukannya kisah kan..kan....

Blog aq ni bukannya blog seks tau!!! blog ni hanyalah sekadar gurauan dan dongengan huahuahua.apa-apa jelah...



tapi pageview mingguan paling tinggi ialah tentang seks :bunyi semasa hubungan seks Entri ni bukan lucah tak caya korang tengoklah....

Apa apa pun korang semua terima kasih diatas singgah kat sini

2 comments :

yen(toka ziizokukuto) said...

hahah,,standard ar tu

NasZ said...

biasalah tu. carian org kita skrg itu je.

MOHD NASER.com