26 September 2011

Lahir Baby Ular


Salam & Selamat Sejahtera

APa khabar korang sume?sihat?tengah buat apa?eh aq ni menyibuk je hal orang erk....

Ni ada satu berita klik sini ada ke besar kan Ular dalam perut?erm macam mana tu erk?aduaiii ...sampai 7 bulan eee takutnya aq siot bayangkan lah ular tu boleh bergerak mungkin boleh tembus mulut dia kalau2 ular tu dah panas duk dalam perut @ dia keluar kat bahagian Tut !!...macam-mana?ish...ish.......

Bahaya!!! k by


Share

5 comments :

khairul said...

eeeeeee

asamasin said...

scary gile!

hyz said...

errrrrrrrr ngeri... geli ngn ular...

~Kirin Selama Perak~ said...

macam style ja !
LoL

asri (asrirayrock) said...

khairul : :D

asamasin : scary :P

hyz : hehehe saya x geli tapi takut huhuhu

~Kirin Selama Perak~ : ermmmm