23 August 2011

MARI MENAMBAH FOLLOWER SEBELUM RAYA


Salam Dan Selamat Sejahtera

Kejam celik kejam celik dah 23 hari umat islam berpuasa erk hari ini(23/08/2011).... Masa tahun ini macam cepat jer sedar tak sedar dah nak Raya......

Hari ini aq dapat tag dari seorang pakar iaitu petuapakar kalau nak tahu pakar apa klik sini ...untuk membuat satu segmen untuk menambah Follower sebelum Raya..dan membuat satu ucapan Selamat hari raya.......

Ucapan nya...
Selamat Hari Raya AidilFitri maaf Zahir dan batin kepada Muslimin dan Muslimat dan berhati-hatilah semasa memandu dijalan raya untuk pulang ke kg halaman dan ingatlah orang-orang tersayang...pandu cermat jiwa selamat.....biar lambat asal selamat.....

kalau korang nak sertai jugak klik sini @ gambar diatas....

Share

9 comments :

"Aku"....Nurul Azren said...

cik reen sudaa follow kamoo...NurReen

Cik Reen melawat dari segmen yg sama...
http://siluncaimalang.blogspot.com/2011/08/mari-menambah-follower-sebelum-raya.html

jom sertai contest cik reen nie => http://siluncaimalang.blogspot.com/2011/08/first-ga-cr-perlukan-rakan-alam-maya.html

Mrs Lurve said...

singgah dan follow. Jom follow me back :)

http://indahitukamu.blogspot.com/2011/08/mari-menambah-follower-sebelum-raya.html

sahida hasan said...

dah follow :)

http://grabthestaruntilbemine.blogspot.com/

saya under age :) 15 baruu , hee ~
salam perkenalan .

Surayah said...

follow awk taw
jom follow sy jgk
http://mssurayah16.blogspot.com/2011/08/mari-menambah-follower-sebelum-raya.html

Miss Haza said...

follw suda.. :))salm pknalan..

http://cikhazafizzah.blogspot.com/2011/08/mari-menambah-follower-sebelum-raya.html

meh meh follw haza juge.. maseh ..:P

shaliza khairi said...

salam.

singgah dari segmen Hannah Tots.

sudi2 kan lah singgah belog shaye.
http://umairamaisara.blogspot.com

salam ramadhan =)

Zul Fattah said...

mari terjah sini..
slamat hari raya..
http://zulfattah.blogspot.com/

petuapakar said...

Thanks sudi join segmen pakar yer...Selamat Hari Raya Eid ul Fitr. Pakar follow.

raihana LY ! :D said...

suda follow blog ini (:
selamat hari raya ^_^