05 August 2011

Hampeh .........banyak kerja

Salam dan selamat sejahtera

Bulan ni aq agak sibuk sedikit untuk update disebabkan banyak kerja –kerja yang perlu diselesaikan …

Kerja menampal nama dan perkataan pada kad kahwin kerana kad kahwin tersebut ada kesalahan…

huh nampaknya jenuh lah aq nak menyiapkannya …bukan sedikit banyak tuh seribu kad ……
aduhai ……baru jer sikit buat nak sampaikan seribu perhhhhh tahun 2012 lah siap hehheh …..

Tolong….Tolong…..




Nasih bek r customers ni nak sikit-sikit kalau dia nak sekali gus meninggal lah aq nampaknya….
Mudah-mudahan dapat siapkan secepat yang mungkin ....korang doa-doakanlah ya...terima kasih....

Apa-apa pun selamat berbuka puasa ……….


Share

2 comments :

Amira said...

Salam Asri, meriah jugak blog..

wah banyaknya sampai seribu kad byknya.. :), semoga cepat siap ok..

Terima kasih sbb berdaftar di MalaysiaNetworks.

http://www.malaysianetworks.com/c-webmaster/blogger-listing/asrirayrock-blogspot

Kalau ada masa nnti promotela kat kwn2 yg lain, terima kasih

ps:-Kami dah ada banner baru.. jemput2la berkunjung nnti..

selamat berbuka puasa
wasalam,

Amira

asri (asrirayrock) said...

Amira : terima kasih cik Amira