Follow Us @asrialigur

07 August 2011

Apabila Asri Ali gur menjadi Popular

Salam dan selamat sejahtera

Alangkah bagusnya kalau hidup ini menjadi popular macam Dato’Siti Nurhaliza
tu….kan..kan…ada sapa-sapa tak kenal Dato’ Siti? Pergi Lompat Lombong sambil ingat……….

Tapi kalau nak jadi popular mesti ada keyakinan dan bla…bla…
kita sambung kepada tajuk….sebenarnya aq popular kat majalah klik sekadar popular mencari kenalan kat Facebook jerr tak popular mana pun…….





kalau korang nak promot facebook @ emel dan sebagainya boleh ikut cara-cara dibawah


Sekian.....K chow.....
Share

6 comments:

fairuz said...

aaaaa macam ni pon boleh glemer ye dak? hahaha

asri (asrirayrock) said...

Fairuz : Boleh aja hahahhah

Zul Fattah said...

perlu ke?

asri (asrirayrock) said...

Zul Fattah : tak perlu2.... ^_^

ady said...

tp kalau dh popular pn susah gak..g mane pun org dok perhati je

asri (asrirayrock) said...

ady : Thanks ...infonya....