12 July 2011

Kini Ku Kembali Beroperasi ^_^



Salam dan selamat sejahtera….

Fuhhhh penat baru pas balik p umah kerja kahwin….hari tu….

Baru dapat update …..

Aq tak ada cerita nak di updatekan Cuma nak tunjuk video kahwin ni jerr….

Dalam video ni ada maknyah seksi seh ….korang cari lah mana 1 makyah yang seksi tu yap dia pakai baju kurung …lawa plak tu….t*t*k terbonjol keluar….kikikhhh………cair pakcik2 kat situ yang tengok …video ni tak berapa nak terang la video ni al-maklumlah nset aq ni tak mahal tak macam korang punya nset…..



Share

1 comment :

apik pehe said...

haehehe..lame tak jenguk sini...bak bunga telur satu..heehe