24 July 2011

INDONESIA cakap MALAYSIA Malingsial?

Salam dan selamat sejahtera

Erk yeker orang Indonesia cakap begitu aq pun kurang pasti tadi aq jengjalan bw terjumpa lak perkataan yang sebegini..

Apa perasaan korang bila orang Indonesia cakap begitu?
Malaysia bertukar Malingsial?biarbetul?????

huh hampeh punya indosesia cakap begitu dengan orang Malaysia kau ingat baik sangat indonesia tu…..Maaf la ye orang-orang indon jangan terasa tui…tui…tui
nak ganyang lagi ker....

Opss ….sorry……
Minta maaf la ye jika aq ni salah faham……….lol

Cuba korang perhatikan betul ke x?Buktinya kat bawah
link suspek



nak lagi pasti klik banner atas ni....

Share

4 comments :

Umedia Network said...

haish. Diorang start pggl Malaysia camtu lepas kalah AFF SUZUKI hari tu. Rasanya lah. huhu. :)

asri (asrirayrock) said...

Umedia Network : hhhahahahahah..... *_=

Dalila Diela said...

aish...meluat aih dgn indon nie..ingat diorg tu baek sgt...

asri (asrirayrock) said...

Dalila Diela : betul2