23 July 2011

Beruk Pun Pandai Menembak

Salam dan selamat sejahtera

Huh pejam celik pejam celik dah nak puasa…….masa berlalu terlalu pantas….
Cuaca pulak kejap panas kejap redup nasib baik aq duduk dalam aircond x lah kisah sangat nak panas ke nak hujan ke …apa-apa pun syukur Alhamdulillah dalam keadaan baik disini

Korang pernah tak tengok ada cimpanzi @beruk pandai menembak?
Dahsyat seh macam video diedit pulak?rasanya kalau fikir-fikir senapang patah tu berat la jugak kuat jugak eh si cimpanzi ni angkat? ???

Baik punya tembakkan cimpanzi ne hehhehehehh
Korang tengok lah sendiri apa2 kat video ni.lihat dengan mata kepala korang.....


Jom Join segmen cuci mata ni klik sini
Share