Follow Us @asrialigur

16 June 2011

Mati Selepas Merogol

Salam Dan Selamat sejahtera

Macam-macam dunia sekarang dah tua-tua nak mampus pun bernafsu kuda lagi ....
lumrah manusia apa nak buat kan....

Dah merogol orang boleh plak mati kat situ.... Agaknya perogol tu dah gelojoh tahap maximum tak boleh kawal perasaan seksual dia agaknya....

Agaknya si mangsa rogol tu tua sangat sampai perogol tu mati terkejut mungkin dia ingat si mangsa tu anak dara .... Ntah la aq pun tak tahu ......

Baca La cerita selanjutnya petikan dari
kosmo


CHICAGO - Seorang lelaki di Texas mati semasa dia merogol seorang wanita berusia 77 tahun, lapor media tempatan.

Lelaki Texas itu, Chavelo Gutierrez, 53, memecah masuk ke rumah wanita berkenaan dengan bersenjatakan pisau dan menyerangnya.

Namun, akhbar Corpus Christi Caller melaporkan semasa dia sedang merogol wanita tersebut, Gutierrez mengadu dia berasa tidak sihat dan berhenti melakukan hubungan seks untuk berehat.

Lelaki tersebut kemudian mahu meneruskan perlakuan tidak senonoh itu tetapi dia kemudian jatuh tergolek dan meninggal dunia.

Wanita itu pada mulanya menyangka dia sudah meninggal dunia kerana mabuk disebabkan bau minuman keras pada nafasnya.

Selepas perogol itu meninggal dunia, wanita tersebut meninggalkan rumahnya dengan memandu sebuah kereta sebelum meminta bantuan daripada anak perempuannya.

Para penyiasat percaya, perogol itu mati kerana serangan jantung selepas dia menunggang basikal sejauh 3.21 kilometer ke rumah wanita berkenaan dalam cuaca panas. - AFP



Share

9 comments:

syrupmasin said...

ishh..ape lah nk jd..nasih terus meninggal..

Miss b said...

hakhak

mati aib.

kasihan.

cikpuanWani said...

=.= boLeh puLak ..

ceritasekupang said...

macam2 betul...hahaha...

Bro ahmad said...

balasan setimpal hah kena

Amey said...

macam2 dunia sekarang ni.. haih..

PenDekAr LauT said...

Macam ini pun ada...

saya_arief said...

buat jahat dibalas jahat.

Ayie Abas said...

AJAL DAH SAMPAI...DLM KEADAAN AIB PULAK tuu.