Follow Us @asrialigur

03 June 2011

Lawak Situasi Berada Di Puncak Gunung

Salam Dan selamat sejahtera
Apakah Perasaan anda bila berlaku situasi begini ?Takut?Seram?@ Mungkin mengelabah nak buat macam mana ni????Tolongggg!!!!!!!!!!!!

(Lihat gambar di bawah)Jika Korang dalam keadaan begini dengan adanya burung didepan tut… korang dengan keadaan korang dlm keadaan B*gel apakah yang Burung itu buat kat korang?Habislah Korang Punya Tut Kena patuk ahhahahahh dah dapat bayangkan?

Apa2 pun Renung-renungkan selamat beramal………………….




Sumber Gambar
Share


3 comments:

acaibudaktepeng.blogspot.com said...

haha,..kelakar tol,..jgn burung tu makan burung budak tu sudah

syrupmasin said...

haha..gile ahh kalu mcm tuh..

SyahmiFikri said...

haha.. lawak gile doe! hehee

style kot! kalau aku pikir mati jerr