Follow Us @asrialigur

23 May 2011

Gelagat Semasa gunting Rambut

Salam Dan selamat Sejahtera ya kalian semua harap2 sihat disamping keluarga tersayang….
Pada mulanya pernah tak korang punya rambut digunting oleh seseorang?Mesti pernah kan..kan…

Tapi sekarang korang sume dah besar2 mungkin dah tak terasa apa2 bila rambut korang dipotong di kedai gunting mahu pun di gunting oleh Parents Korang……….

Pada masa kecik2 korang dulu mesti takut agaknya untuk menggunting rambut pasti akan mengeluarkan dan terserlah keadaan @ memek muka yang tidak dapat dielakkan seperti menangislah,gelilah,takutlah dan sebagainya betul tak….????

Ini terjadi dengan gelagat2 pada gambar dibawah jom saksikan………………..Lucu jugaklah…….












8 comments:

izzafey said...

teringat pulak zaman2 kecik aku

BillyNain said...

hehe..comel sume :)

peep said...

yg 1st mmg xleh bla.. haha :)

sergeant keroro said...

budak kecik,haha. xleh watpe la. XD

nur syazwin said...

anyonyo..!comelnyer babies!!

eclipsesweet said...

eee.. chomel-chomelnya budak-budak ni.. cute sangat.. hehe.. xpecially yg no.2 tu.. =,=

syaz@rozelt said...

alolo..sume nanges..huu..mse kecik ayah masukkan sy dalam kotak lepas tu letak tempurung..potong rambut bentuk helmet..haha

alexa yussida said...

hahaha..xde ke gmbar yg sonok gelak ketawa masa guting rmbut ?:)

my niece pon nanges masa nak gunting rambut..last2 xgunting pon