Follow Us @asrialigur

28 April 2011

Kolam Dipenuhi Pengunjung

Salam….
Korang pernah pergi hotel? Mesti bestkan pergi hotel dapat mandi air kolam yang warna biru kat hotel tu kan…kan… Ofcoz lah best dapat berenang-renang sambil main bola baling sini baling sana opss sampai terbaling orang yang telah syok2 bermimpi kat atas kerusi..hehehehh..

Tapi yang aq nak tunjukkan berkenaan dengan …. Macam ni jika kolam renang tu dah ramai pengunjung yang mandi kat situ sehinngga korang nak berenang pun tak boleh? Habis macam mana nak berenang nak guna gaya apa? Guna gaya lompat atas nyelam lompat atas nyelam ? Ini yang terjadi dengan gambar dibawah cuba korang perhatikan…..cuba pikiak macam mana nak berenang?



Renung2 kan selamat beramal…….Choww
Sumber gambar :lintasberita

Share

6 comments:

mie said...

ni lautan manusia,macam mana hendak mandi ni,hahaha..
ni mandi peluh kot

asri (asrirayrock) said...

mie : bukan mandi peluh jer...mandi kencing pun ada ish....

Nurul Ashikin said...

hahaha! time ckin tgk gambar, mmg tergelak2. kat mana agknya tempat cmnie? x selesa¬

asri (asrirayrock) said...

Nurul Ashikin : hehehehheeh

Encik Suami said...

TAK KOSE NAK JOIN SAMA KLU KOLAM PENUH NGN ORG CENGGINI.RIMAS.BOLEH SESAK NAPAS TIME TUE.

JEMPUT TERJAH NEW ENTRY

1) (>.<) Selamat Ulangtahun Sayang (>.<)

asri (asrirayrock) said...

Encik Suami : betul3....