08 April 2011

Cuci Mata tengok benda yang Tut!!!

Salam…..


Korang dah berapa lama dah hidup 20,30,40 tahun? Tak kisah lah korang dah berapa lama hidup tapi korang mungkin pernah melakukan perkara yang aku nak tunjukk ni betul tak?lelaki @ perempuan tidak terkecuali ....tak tau la korang pernah buat atau tidak kalau tidak… baguslah….kalau korang katakan TIDAK lindungi mata daripada pandangan zina betul tak?yang aku maksudkan ini tengok gambar dibawah… Ni gambar artis2 yang kantoi melihat benda yang tut!!!!
















Jauhkan daripada memandang yang tak baik ok....... ok chowwwwww........


sumber gambar : dinwildonepole

Share