05 April 2011

Budak 20Bulan Makan Cili Tanpa Rasa Pedas

Salam…..
Kemungkinan besar daripada korang sume yang suka dengan pedas betul tak? Kalau tak pedas memang tak best mcam tak cukup perasa jerr…kan…kan….kan

Tapi ada seorang budak ni Naaman(20 bulan.) digelar balita kerana suka sangat dengan memakan cili.Tinggal Tepi Barat, Palestina.

Tapi pada yang anda tahu cili adalah pedas..Tapi budak ni makan cili tanpa rasa pedas pelik tak?kalau aku yang makan cili banyak2 dah mengalir macam2 air kat muka pastu minum air banyak2 rasa macam nak berasap telinga….Tapi budak ni makan cili banyak2 tanpa minum air muka dia biasa2 jer macam tak ada perasaan hebat tul budak ni(Mungkin cili kat sana manis tak?)….

Apa2 pun Tahniah la pada budak ni yang berani makan cili banyak2 dan dapat gelaran pemakan cili termuda didunia…..
Korang ada bran?


Sumber Gambar:databerita







Share

2 comments :

Encik Suami said...

Biar betul budak nie?
pada dia mgkn tak pedas.takut effect kat perut dia jerk nanti.

fara murni said...

die xde rs pedas lgsg?
huhu... mnakutkan tu...