Follow Us @asrialigur

23 April 2011

Bawak Moto Macam Haram

Salam….
Hari ini aq nak tunjuk polis bawak moto yang dah macam haram tahap maximum ….

Polis yang macam ni pun ada ke? Tak reti nak kawal moto…..nasib baik pejabat stor tu ada kotak kalau tak da rasanya dah Al-marhum awek polis tu dah….

Mungkin dah ada yang tengok tapi aq lum tengok lagi beb.. tu la yang aq nak share pada yang belum tengok…
Ok choww…….





Share

1 comment:

SM Banjamin said...

sesaje carik penyakit... apsal tak pilih kerjaya as stuntman je...