Follow Us @asrialigur

19 April 2011

Asyraf Muslim Bertunang (Ustaz Amirul)







SALAM …
Asyraf Muslim a.k.a Ustaz Amirul akan bertunang pada 23 April 2011 ini dan akan di Tayangkan secara live Di Tv9
So tak dapat la korang yang perempuan-perempuan nak takle Ustaz amirul ni lagi
kan..kan..kan hehheheh
Ustaz Amirul lelaki yang baik dan mendapat calon isteri pun yang baik Alhamdulillah……..(Ustaz la katakan)
Aku dapat tahu pun dari oh artis





Share

7 comments:

nida husna said...

waaaaa,, betul ke nih,,

asri (asrirayrock) said...

nida : ofcoz

cik HUSYI said...

oh,sedih,,
knapa kau sudah nak kahwin?
tak sempat nak tackle..
haha^^

asri (asrirayrock) said...

cik Husyi : jangan risau cik Husyi saya ada hehehehheh....

blackrosehunter said...

yang dialog lam pic tu xleh bla..hahaha

nUr _ atiQah said...

nasib x minat ustaz amirul kan..heheheh

syai.nia.sharif said...

Alhamdulillah :) Dah la comel. HIHI :P