Follow Us @asrialigur

05 March 2011

Tomok Mengakhiri Zaman Bujangnya

Salam..Dan selamat sejahtera.
Aq nak bagi tau pasal Artis ni vokalis New Boyz, Shah Idrawan atau Tomok, 26, dengan khabar angin mengatakan Tomok akan berkahwin?betul ke?

Berkahwin dengan pasangannnya seorang pramugari MAS ( Syarikat Penerbangan Malaysia ) yang bernama Rahayu Abbas, 32 tahun, ini bukannya gosip semata-mata(ini betul2) diorang ni akan bernikah pada 1 Julai 2011 dan majlisnya dibuat pada keesokkanharinya di rumah pengantin perempuan dan rumah tomok akan dibuat pada 6 Julai 2011 … Baru hari ini asri dapat tahu…..( ada ke patut).Aq tau pun daripada Murai

Apa2 pun asri mengucapkan tahniah la pada vokalis Tomok ni semoga bahagia sampai ke liang lahad Amin…….
Cuma asri ni jer bila nak kahwin ek korang doa2 kanlah aq ye supaya cepat kahwin hahahahahah….

sumber gambar : Yahoo

Share


2 comments:

Si DauN CeRi said...

dah 26 tahun dah ke tomok ni.. aishh.. kejap je rasanya..

Lorna said...

smg berbahagia utk tomok :)
hepi day sis!