18 March 2011

Jom Layannnnnnz Mr Bean

Salam……
Hai semua selamat datang (terima kasih kerana sudi singgah.. lain kali singgah lagi) Promot sikit kat kawan tu ya…hehehhe

Hari ini aq nak tunjukkan gambar yang aq ambik kat carian google … Ni gambar mungkin agaknya la kot korang dah tengok mungkin aq yang kuno agaknya mintak maaf la ya(heheheheh).

Koleksi2 Mr. Bean yang popular sekarang ni…. Ntah sapa lah yang buat ek kreatif tul…(aq boleh buat tapi tak ada masa doa2kan lah aku ya mudah2han dapat beli laptop secepat mungkin Amin…..)

Layan jelah gambar kat bawah ni…..melalot jerrrr zassssss bammm












Share

No comments :