06 February 2011

Apa Yang Korang Nampak Orang Tua Ke Awek Muda ?

Salam.... Hari ini aq nak suruh korang teka la.... gambar ni aq dapat dari iklan entah apa2 tah aq pun tak tahu asal bukak blog je mesti iklan ni kluar datang dari pelusok mana pun aq tak tahu la... mungkin korang perasan mungkin tidak. kalau perasan pun mungkin korang tutup @ pangkah je iklan ni kan?..

Agak2 la korang nampak apa kat gambar di bawah ni?

Renung-renungkan selamat beramal


Share