Follow Us @asrialigur

16 September 2010

Lady Gaga hanya kawan - Edison

SEJAK foto peribadi Edison Chen dan Lady Gaga tersebar di Internet, spekulasi timbul kononnya dua penyanyi itu bakal berkoloborasi.

Namun, Edison tampil menafikan mengenai gosip tersebut. "Saya dan Lady Gaga tiada perancangan untuk mengadakan sebarang kolaborasi. Kami hanya kawan," katanya yang muncul dalam satu acara di Shanghai, China baru-baru ini.

Sejak terbabit dengan skandal foto-foto bogel bersama selebriti-selebriti wanita terkenal Hong Kong, sudah dua tahun Edison tidak berkolaborasi dengan sebarang artis lain.

Ujarnya: "Ia (skandal) sudah lama berlalu, dan sekarang saya kembali dengan semangat baru serta jelas tentang masa depan saya.

"Apabila orang lain tidak memberi perhatian kepada anda, barulah kamu akan menjadi berani dan bersemangat untuk meneruskan hidup. Sekarang saya sudah bertambah matang dan mengenali siapa rakan sejati saya."

jangan lupa tinggal kan komen

No comments: