Follow Us @asrialigur

29 January 2018

Dinner Year 2018 Memang Kebaboom Makanannya

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera


Tahun 2018 sempena tahun baru cina yang bakal tiba pada pertengahan bulan Februari .Syarikat Haiyen Sports Fishing telah membuat satu Jamuan Dinner Yang begitu meriah Tahun ini.Dimana Dinner tahun ini telah diadakan di Hotel Equitorial Melaka.




Pelbagai menu makanan  yang tersedia disini .Termasuk Seafood,pelbagai kek,Coklat,Roti,Aiskrim,buah-buahan,makanan laut dan makanan darat.Dalam hotel ni penuh dikelilingi pelbagai makanan.


(Roti)


Alhamdulillah tahun ni dapat juga merasa seafood yang terdapat didalam Hotel Equitorial ini seperti Ketam,ketam buluh,kupang,pelbagai udang,Dan banyak lagi.( malas nak senaraikan).Tapi kebanyakkan seafood disini cuma Udang je yang aku kurang makan tidak kisah lah ada lobster sekalipun sebab aku pantang benda alah ni.Tapi nasib la ada banyak pilihan lain.hahaha (ketawa besar).



Dan Kebanyakkan juga desert atau pencuci mulut aku tak makan sebab perut dah penuh macam dah tak boleh melantak lagi.Walaupun aku dah banyak banyak makan tadi.Terpusing pusing aku mencari cari makanan.Memang Terbaik tahun ni.Tidak lupa juga kuih tradisional melayu pun ada.Pelbagai kek juga aku dapat makan.


Semasa ambil gambar makanan bos pulak tegur "sebelum makan ambil gambar dulu, makanan sudah kurang" lebih kurang macam tulah. Betul jugak bos aku cakap tu lain kali nak ambik gambar sebelum orang ramai makan tadi. Baru gambar penuh dengan makanan kalau tidak gambar makanan yang terdapat disitu kurang. ( 0k boss).




Gambar gambar yang terdapat disini sikit je aku share ada lagi banyak makanan kat sini.Baru Separuh je gambar aku share.Apa apa pun kalau ada rezeki lagi boleh la buat macam ni di Hotel lain pulak....

ok by

#sekadarkongsi
#bebasBlog
#GroupBloggerMalaysia

No comments: