Follow Us @asrialigur

23 October 2017

Ledang Tangkak Ada Taman Menarik Untuk Bergambar?

Assalamualaikum dan selamat Sejahtera





Sekarang Tangkak dah maju ? Korang tahu Tangkak tu kat mana?Tangkak tu dalam Negeri Johor yang popular Dengan adanya Gunung Ledang.

Tapi Sekarang aku nak cerita berkenaan dengan Taman Bunga Raya yang ada di Tangkak bersebelah dengan Dataran Ledang Tangkak Johor.



Dalam Taman Bunga Raya ni dah Maju jaya dengan keadaan persekitaran yang cukup cantik dan menarik perhatian korang untuk korang swapfoto atau bergambar disini.

Dalam Taman ini jugak ada tempat tempat korang boleh membuat aksi senaman atau Gym boleh jugak untuk jogging dan sebangainya.Serba Boleh



Pelbagai aksi yang aku boleh share kat korang lihatlah gambar gambar aku tu.Walaupun guna camera biasa tapi nampak jugak lah kesenian tu kan kan.. 

Yang unik disini adalah Basikal yang begitu menarik minat aku untuk bergambar.Basikal ni kalau buat hiasan kat rumah aku mesti cantik.( Kalau ada jual basikal ni PM aku ) .



Kalau korang pergi Gunung Ledang untuk mandi manda mesti singgah di Bandar Tangkak kan..kan..Kalau dah singgah tu jangan lupa singgah la kat Taman Bunga Raya Ledang Tangkak ni. #TangkakMaju





Kalau Korang nak singgah sembahyang pun senang Masjid Sebelah Taman Bunga Raya ni.
tempat Rehat pun ada.


ok la apa apa roger k

ok by

# TangkakMaju
#TamanBungaRaya
#SekadarKongsi
#GroupBloggerMalaysia

No comments: