31 May 2015

Rombongan Ke Kuala kangsar Perak

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera

Pada 30/5/2015 aku pergi rombongan Ke Kuala kangsar
Rombongan  kali ini memang best Cuma tak banyak tempat pergi huhuhu







Tapi tak mengapa walaupun tak banyak tempat pergi
Tempat yang pergi ni pun menarik jugak contoh nya pergi Sayong, kampong sendayan dll.






Kampung Sendayan aku pergi untuk jemputan kahwin




dan selepas itu pergi jalan jalan di kawasan sayong yang terkenal untuk membuat sayong atau dikenali labu sayong.

Memang best jugak tengok ada makcik tu buat sayong Nampak je senang buat sayong
ni tapi kalau salah pusing buyong yang jadi hehehehe..



Lepas tengok dan beli sayong kami pergi pulak dataran sayong perak
Tempat ini pun menarik jugak banyak banyak jualan cenderehati atau barang barang yang cantik
beli boleh buat kenang kenangan..



oK BY... sEKADAR kONGSI


No comments :