Follow Us @asrialigur

20 April 2015

Jamuan Minum Teh Bersama Sultan Johor

Salam Dan Selamat Sejahtera


Hari ini (20 04 2015 ) Dapat Jugak aku pergi Jamuan Teh Sempena Kemahkotaan DYMM Sultan Ibrahim Sultan Johor Di Dataran Ledang Tangkak Muar Johor ...




Walaupun Aku kerja hari ni (Isnin) Semangat untuk melihat Jamuan Berprestij ini memang kuat .

Dalam kira jam 3 Petang aku pergi .



Nak Pergi Ke Dataran Ledang Dari tempat Kerja aku dekat je Jalan kaki pun sampai dalam masa 5 minit .

( gambar Muka Tak ada Senyum )

Walaupun Majlis telah bermula jam 2 petang.Orang memang ramai di Dataran Ledang .Nasib Baik ada aku jumpa orang yang aku kenal heheheh boleh duduk semeja . ( Ibu Bapa aku ada duduk lah semeja )

Dalam masa 1 jam sahaja aku boleh berada disini . Dengan suasana cukup meriah dengan kehadiran DYMM Sultan Ibrahim .



Sesudah dalam masa setengah jam aku bergegas untuk cepat cepat makan dan membawa bungkusan untuk ole ole nak balik ke tempat kerja ..

Sempat lagi cari bungkusan nak bawa balik..heHehhe

Ok.  By..Wasalam

No comments: