09 April 2014

Pinjam Buku Daripada Beli !!!

Salam Dan Selamat Sejahtera

Kebanyakkan aku malas nak beli buku sebab aku ni biasanya pinjam jer buku kat Library Tangkak,Ledang Johor.

Kalau beli pun lambat laun buku yang dibeli akan di legolandkan ?betul tak tapi kalau orang bijak diorang dah habis baca mungkin diorang jual balik dapat balik duitnya...

Kan membazir kalau beli... kalau pinjam jimat sikit duit kan..kan...

Maksimum pinjam buku kat Library pun sampai 8 buah buku tempoh bacaan sampai 2 minggu cukup tak?tapi kalau tak sempat baca pinjam balik la bukunya...

So jimat la akaun aku huhuhu.....tapi aku pinjam tak la sampai 8 buku mampus tak habis baca.Pinjam 4 buku jer..
So kita kena bijak la yang mana baik dan yang mana buruk ikut kemampuan....
Jangan paksa diri....

K by....chow.. ( tangan tu rajiin rajin klik iklan tu ya...servey sikit iklanya)

No comments :