17 October 2013

Jam Jalanan Aku Ko ada

Salam dan selamat sejahtera

Lawa tak jam jalanan aku beli ni? Mesti korang ckap tak lawa kan? Tak pa la...memang tak lawa pun ada aku k........

Ni aku beli kat abang mana tah datang kat tmpat krja aku at Tangkak...dia usha usha la kasi aku beli ....ckap jam ni  tu la ni la stailiastell la bla..bla...

Dan aku dah terpikat la.......apa bleh buat bgi aku jam ni lawa la...huhhuhu....
Kalau korang jumpa at tmpat korang bagitahu aku eh.....k chow....