Follow Us @asrialigur

29 August 2013

Lagu Tegar Memang Best

Salam & Selamat Sejahtera

Bersyukur Alhamdulillah Aku Masih lagi dapat berblog dan masih aktif lagi...dan terima kasih kat korang sebab masih rajin singgah kat sini lagi...

dan kini masih lagi kita menyambut bulan Syawal semoga kita semua dalam keadaan sihat dan selamat dimana jua kita berada serta makan Open House tu jangan berlebihan sampai-sampai nak bungkus bawak balik nak sambung makan kat rumah ya.....

********
Dulu masa Fisrt2 aku dengar lagu TEGAR ni macam biasa jer bila budak-budak ni bukak kat handset nampak macam budak-budak buat lagu alah dengar macam biasa jer aku dengar.... tapi bila dah keluar radio dengar macam best pulak dengar lagu Tegar ni ada kisah Hidupnya sendiri..Baru la aku tahu.

Memang best la lagu ni aku bagi 8 bintang 
Ini Lirik lagunya kalau korang nak Nyanyi
kalau nak dengar Video klik sini  


Ku yang dulu bukanlah yang sekarang...
Dulu ditendang sekarang ku disayang...
Dulu dulu dulu ku menderita...
Sekarang aku bahagia..
Cita - citaku menjadi orang kaya...
Dulu ku susah sekarang alhamdulillah...
Bersyukurlah pada Yang Maha Kuasa..
Memberi jalan untukku semua...

Hidupku dulunya seorang pengamen...
Pulang malam selalu bawa uang recehan...
Mengejar cita-cita paling mulia...
Membantu keluarga dirumah....


Sekolah dulu ku nggak punya biyaya...
Terpaksa ku harus mencari nafkah...
Tetapi aku tak berputus asa...
Pasti yang Kuasa memberi jalannya...

Hidupku dulunya seorang pengamen...
Pulang malam selalu bawa uang recehan...
Mengejar cita-cita paling mulia...
Bersyukur masuk dapur rekaman....

Hidupku dulunya seorang pengamen...
Pulang malam selalu bawa uang recehan...
Mengejar cita-cita paling mulia...
Bersyukur masuk dapur rekaman....

Sekolah dulu ku nggak punya biyaya...
Terpaksa ku harus mencari nafkah...
Paling bisa bantu dengan penuh cinta...
Cinta yang penuh warna...

Aku yang dulu bukanlah yang sekarang...
Dulu ditendang sekarang kudisayang...
Dulu dulu dulu ku menderita..
Sekarang aku bahagia..
Cita - citaku menjadi orang kaya...
Dulu ku susah sekarang alhamdulillah...
Bersyukurlah pada Yang Maha Kuasa..
Memberi ohhh...
Memberi jalan untukku semua...

No comments: