Follow Us @asrialigur

22 July 2012

Bajet Bagus Ker?

Salam & Selamat Sejahtera



Sekejap nyer masa berlalu esok dah masuk 3 ramadhan 1433H

Walaubagaimanapun puasa tetap puasa………

Tapi den nak habaq pasal di temapat kerja aku di kelas Komputer ni ha… pelajar aku ni sorang jer yang tinggal lain sumer dah habis dah….

Bulan-bulan puasa yang Mulia ni aq pun memberi la dia semangat sikit huhuhuhuhu…(buat lukisan di papan putihcontoh gambar diatas depan kelas) aku pun takut gak sama ada aku ni beri semangat kat dia @ perli dia….nasib la kalau dia terasa …..Maaf la Ya Siti Nurhaliza ( bukan nama sebenar)…..Sebab dalam pembelajaran di dalam kelas dia ni tak laju menaip biasalakan siti ni tak berapa pandai sangat dalam dunia IT ni…ni masa tengah belajar Microsoft Excel bukan design2 ok……


Tapi tak mengapa aku suka dia sebab lau dia tak faham dia Tanya….ada gak pelajar aku ni mulut cam puaka sikit dalam tahun2 yang lepas gak ( penat jer aku terpekek terlolong kat depan)..dah tahu sendiri tu tak beberapa nak faham Tanya lah kat aku ni tidak pg Tanya kat Bos aq ada ke patut?Nasib bek la Bos aq ni Bijak tahu menilai yang mana baik yang mana buruk….

Huhuhuhu….Kenangan adalah inspirasi…..hahahahahaha
Dah la aq nak chow sori r terlebih panjang lak……

3 comments:

Cendol said...

haha mmg mcm2 peel org ye..sabo je lah kak :)
tenkiu singgah belog cendol ye.cendol follow here :D

zacky786 said...

hee mcm2 ~

asri (asrirayrock) said...

@cendol : betul lah..

@zacky786 : memang