04 February 2012

| Cerita Kosong |


Salam & Selamat Sejahtera

Apa khabar Para Blogger Sekalian….. Ada baik?

Ada yang muncung-muncung hari ini?jangan muncung-muncung erk releks kan diri anda dengan dendangan lagu-lagu yang best-best ……

Kekadang dalam dunia ni tak lari dari masalah mesti punya ada masalah tekanan jiwa dan pelbagai lagi jenis-jenis tekanan betul tak ? terutamanya menangis sapa lah yang tak nangis ni?ada ker yang tak pernah menangis…??ada? cuba bagi tahu aq!!! Kalau ada boleh lah aq wat entri pasal orang yang tak pernah nangis tu……

Walau dimana kita berada kita perlulah sentiasa menghormati antara satu sama yang lain…jagalah perasaan ibubapa kita selagi Ibubapa kita masih lagi bernafas …..jangan dah tak bernafas baru nak sedar sepak kang…….

Hidup biar sedap->Ayat iklan Aiskrim lah pulak……

Apa pun tak boleh……so sentiasa berhati-hati semasa dalam dunia ni janganlah buat dosa….tambah pahala tak pa……renung-renugkan selamat beramal……….

No comments :