Follow Us @asrialigur

01 November 2011

Mimpi Terbang Memang Hebat!!!


Salam & Selamat Sejahtera

Alangkah baiknya kalau mimpi aku tadi menjadi kenyataan ....
Mimpi tak boleh blahh.. ...Aku mempunyai kuasa yang luar biasa boleh terbang !!

maksudnya mimpi terbang itu???
Sedang kalau diri anda yang terbang, artinya anda akan mendapatkan suatu pengalaman/ilmu yang sangat bermanfaat bagi anda yang dapat membantu hidup atau karir anda.

Wah aku dapat ilmu rupanya tapi betul jugak mimpi ni memang betul bos aku banyak mengajar aku semasa bekerja disini.... Macam-macam la dia ajar....

Memang mimpi terbaik r tadi memang luar biasa.. hampir semua orang dalam mimpi aku ni menggunakan kuasa yang ada pada mereka...huhuhuu letih gak mimpi macam ni adios....

kalau mimpi hari-hari macam ni bengkok lah aku nampaknya!!!!letih owhhh

3 comments:

MISS DIVA said...

boleh terbang dlm mimpi pun kira ok la...hehehehe

Unknown said...

xyah mimpi...xblh nyer

Hafiz Hafizol said...

dalam mimpi semua jadii..