Follow Us @asrialigur

30 October 2011

Sorry Semua Kepada Yang Berkaitan!!!


Salam & Selamat Sejahtera

Sorry la kepada Blogger-blogger yang menyertai segmen aku ni(Segemen Bloglist) kerana aku tak pasti sama ada aku dah letakkan @ belum URL blog korang kat side bar aku ni...Cer Cek agak-agak lau tak ada URL korang kat side bar aku tu Bilang Dong sama Gua!!jangan diam aja sih....

Kebelakangan ni aq dah bagi tahu korang kan yang tak tahu klik sini yang aku bizzy!!! Masukkan URL korang pun kelam kabut dibuatnya....

K chow cincau.....


Nak masuk Group Blogger Malaysia Klik sini

7 comments:

Unknown said...

url blog nabila dh ada dah ^^

Asri ali gur said...

@nabila Medan : Ok Thanks

Lydia Miza said...

betul tu..kalau tak da bg tau, jgn nak mengumpat kat blakang buat entri bagai..haha

Asri ali gur said...

@Lydia Miza(Aidyl Azim) :betul3

Dkna Abza said...

salam singgah sini :)

Asri ali gur said...

@Adylia Qarissa :walaikumusalam... terima kasih singgah sini

MISS DIVA said...

nasib baik url i ada..kalau x, mak sentap nyahhh