Follow Us @asrialigur

19 October 2011

Kepala Botak Ni Kuat Angkat Seh


Salam & Selamat Sejahtera

Petikan dari kosmo
LUCKNOW - Seorang pelatih kecergasan, Rahul Tiwari yang berusia 28 tahun mengangkat sebuah motosikal seberat 120 kilogram (kg) dalam satu latihan kecergasan di bandar ini kelmarin.
Tiwari bertindak mengangkat motosikal itu selepas mendapat ilham daripada seorang aktor Bollywood, John Abraham.
Pada bulan lalu, Abraham mengangkat sebuah motosikal seberat 115kg. - Reuters


Pergh kuat jugak mamat ni erk mengangkat motor 120kg tu!!kalau aq yang angkatnya memang tak terangkat!! kalau angkat basikal bolehlah siap boleh main baling-baling lagi tuh....

Orang dah biasa mengangkat benda beratkan lagi pun dah memang dia pelatih kecergasan mesti la kuat ya tak?kan..kan..

Tak silap aq an cerita ni dah lama dah kuar rasanya dah masuk kat tv betul tak?

ker aq ni yang kuno!!!kalau aq kuno kosmo pun kuno la huahuahua

6 comments:

Asyikin said...

untungla boleh angkat motor.. keh keh keh

asri (asrirayrock) said...

Asyikin :Untung sesangat... :D

athirah salleh said...

untunglah badan kuat.

asri (asrirayrock) said...

thirah salleh : Memang menguntungkan!! tu yang perempuan sume terpikat ...hehheheh

hyz said...

uikkkk kuat tu si botak ni..

asri (asrirayrock) said...

hyz : Otai kecergasan la katakan..... ^_^