13 August 2011

Kecik-kecik dah Pandai bofren2

salam dan selamat sejahtera

Hai… manusia zaman sekarang bukan orang dewasa je yang pandai couple-couple malah budak umur 9 thun pun pandai pakwe makwe ….
hai dunia….

Tulah dikatakan manusia ni kan… pemikiran di setiap manusia sumer berlainan…
Ni aq cerita pasal anak kepada kakak angkat aq ni ha….

siap tulis surat untuk ditujukan kepada alah-alah pakwe dia gitu…..korang nak tengok?


aq masa sekolah dulu-dulu umur 9 tahun baca pun tak reti…hehehe (pecah rahsia aq)
ni plak budak-budak kecik ni dah pandai surat menyurat....hampeh

k chow r….


Share

7 comments :

Bdk kECHikkiutT said...

hihih.. dak skrg da ada henFon lagi... guna sms jak!!! :P

asri (asrirayrock) said...

Bdk kECHikkiutT : betul-betul.....

Farah Azurah said...

fara penah jumpe surat cinta adq lelaki fara..yg perempuan say " awak kenapa tinggalkan kita kat kantin tadi ??" fine,kantoii kat sekolah dating..hahahha :D (drjah 5) come and visit my blog : http://farahazurah.blogspot.com/

asri (asrirayrock) said...

Farah Azurah : huh lagi dahsyat hhehhehehe....

Tanakwagu said...

dunia dah berubah,zaman dah maju :)

asri (asrirayrock) said...

Tanakwagu : Dah nak massuk tahun 2020 dah.... maju kehadapan ... ^_^

farah huney said...

HAHA ! cekgu sye nie dlu msti gune publik . kn3 .