04 July 2011

Dunia Sekarang dah Terbalik?

Salam …
Apa nak jadi dunia ni sekarang?

Elok-elok lelaki nak jadi perempuan…
Yang perempuan nak jadi lelaki …
dunia ni dah akhir zaman agaknya…. Subhanallah ….Astaqfirullah…

Cuba korang tengok gmbar kat bawah tu kenal tak sapa?

Ngomong ya sama aq kalau kamo udah tahu siapa yang sebenarnya ini orang…(speking endon)
Kalau ngak tahu ngak papa kamu boleh blah ya.. udah pergi sana hahhahah (jangan marah )
Mungkin aja pria saja yang tahu yang ceweknya ngak tahu gitu…hahha
Dah la malas aq nak speking indon.. korang tengok la gambar tu k by2….Wasalam… (tu la akibatnya suka sangat tengok citer indon hehhee)

bagi yang lelaki nak ke jadi macam gambar diatas tu?Renung-renungkan selamat beramal

Gambar ni aq terjumpa kat facebook ….diorang photoshop gambar ni….
Mugkin korang dah tengok aq ni je yang terhegeh2 …. Ada aq kisah k la by merajuk jap…..


Share

2 comments :

haffizmohdnoor said...

haha photoshop je pun..btw tu pic sape eh??/ tak kenal pun

Encik JI said...

CR versi auw. hehe