20 June 2011

Blog Aku Kena Hacked ker?

Salam hye sume…..

Alahai kenapa lah blog aq plak diorang nak godam?apa yang ada kat blog aq ni nak kata lawa lawa jugak la kot nak kata hodoh tak jugak nak kata blog terkemas memang betul …..(perasan plak)hahhahaha …ntahlah harap-harap diorang tak godam aq punya blog …. Tapi kebekalangan ini blog aq pelik jer macam sebab tulisan-tulisan dan yang lain-lainnya sume berbeza dari yang biasa pelik aq……

Wahai pengodam-pengodam sekalian janganlah godam aq punya blog ok..Thanks..^_^
K la by sume…. K chow



Senarai bloq yang bakal di hack : http://www.gengblogger.com/apollo.txt
Tekan ctrl + F dan taip url blog anda.

Share

2 comments :

SyahmiFikri said...

errr.. betul ker erk..

macam satu gertak jer dunia blogging kita nie =(

asri (asrirayrock) said...

SyahmiFikri : kemungkinan kot