17 May 2011

Berjalan Dengan Badannya DiCat Tanpa Pakaian

Salam dan sejahtera…..
Topik kali ini agak lucah tapi ini lah yang sebenarnya yang berlaku sekarang…
Mereka ini berjalan di luar khayalak ramai tanpa pakaian tapi badannya di cat seolah-olah dicat sebiji macam pakai baju supaya orang tidak nampak dia sebenarnya tanpa pakaian..

Tapi yang peliknya bagi yang lelaki yang dicat badannya tapi di bahagian yang Tuuut takkan diorang tak perasan?tapi di bahagian yang tuut tu dia ada tambahan warna macam ekor la…..yang perempuan plak dah macam…macam ntahlah la tak tahu nak cakap…..tengok jelah gambar dibawah……..

la dunia luar sekarang ni…Pelik2 je diorang ni buat agaknya tak malu ke apa?Mungkin diorang ni dah dibayar mahal agaknya tu agaknya maruah diri tak ternilai lagi hehehehh…..

Agaknya korang sanggup kerr buat sebegini?kalau aq bayar korang RM 20 jalan lima langkah shj?


Renung2kan selamat beramal…….






Sumber gambar
Share

1 comment :

nini said...

ada event yang dorang yang camni jugak....huhu...tp lupa lak kat ne