12 May 2011

Aksi Panas Beruk Merogol Seekor Katak



Salam & selamat sejahtera...
Kali nie citer agak panas sikit ....Budak2 bawah umur dilarang lihat video ini...
Beruk pun pandai nak perkosa dengan katak?ish...ish
dah macam apa dah.....
dari mana beruk ni blajar aq pun tak tahu dengan aksinya yang agak keterlaluan pulak.....
agaknya beruk ni dah ketandusan S*k* agaknya.....
dah macam manusia beruk ni dah...(jangan tiru aksi ini)
so disini janganlah korang mengikuti jejak langkah haiwan ni dan lindungi lah diri anda daripada terjebak daripada gejala2 sosial yang tidak mendapat faedah....kerana kita manusia ya mempunyai akal berbanding haiwan.... k..

renung2 kan selamat beramal....




iheboh

Share