17 April 2011

Orang yang TerTinggi di Thailand

Salam …..


Di Thailand ada seorang wanita yang bernama Malee Duangdee mempunyai ketinggian yang 2x ganda ketinggian yang ada dimalaysia..


Ketinggian nya mencecah 2,08 m dan terus bertambah…


Kemungkinan Malee Duangdee ini mempunyai baka Keturunan nenek moyangnya.


Ketinggian aq 180m sahaja. So Malee Duangdee lebih tinggi dari aq


ok chow………hheheheh









sumber : lintasberita

Share

6 comments :

Azhar said...

tinggi woo

Pak Aji said...

tinggi tol autraman nih.. har har
Aku kena marah ngan bos

apik pehe said...

uikk..tu bukan tinggi tu..tu gergasi namanyer..isk2..indahnyer ciptaan tuhan

Encik Suami said...

tinggi giler.cemana dia nak naek kete ek? klu dia join main bola jaring..confirm menang. Pasukan lawan awal2 tarik diri.

jemput terjah new entry

1) (>.<) Khas Utk My Levly Princess (>.<)

Anonymous said...

makan sorang tak abih ni..

Medabee said...

Perghh gila ar tinggi...tinggi aku baru 197Cm (sama dengan van der sar)

jelez tul ..nk tggi mcm tu gak la..hehe..