27 March 2011

Ubah Tempat Shoutbox (Harap Maklum)

Assalammualaikum dan salam sejahtera….. Hari ini aq telah buat penukaran bagi shoutbox aq kerana banyak umat-umat buat komplen kerana dia tak selasa ada shoutbox aq ni kerana dia tak tahu nak close kan shoutbox aq ni(banyak noh kerana) so skunk ni terpaksa la aq tukaq shoutbox ni ya….

Salah satu pengunjung yang komplen bunyinya macam ni menyemak tol shoutbox ni

Korang klik jerr pada gambar yang berada di sebelah kanan seperti contoh gambar dibawah untuk jerit kat blog aq ni ya!!ya!!


Mudah-mudahan memudahkan lagi korang nak tengok blog aq tu ya … Sekian terima kasihh


Share

No comments :