Follow Us @asrialigur

22 March 2011

Hantu Kak Limah Bawak Geng

Salam....Korang dah tengok lum cerita hantu kak limah ni?...tapi aq lum tengok lagi...
hari ini pula cerita pasal hantu kak limah bawa geng serang sogo....Pergh kak limah dah bawak geng la pulak ....siang2 lak tu..... dahsyat tul la kak limah ni.....
macam2 hantu ada....
sume sekali ada 4 ekor hantu....
Rupanya 4 ekor hantu ini menyerang tiada sesiapa pun yang takut dan lari... padahal orang yang tengok hantu yang menyeramkan tu untuk bergambar dengan muka mereka tidak ada perasaan takut cuma senyum hahahahahhaha...

Jom tengok gelagat2 mereka.....





sumber gambar : Beautifulnara

Share

3 comments:

azizul said...

hantu kak limah shopping ker tu,,,hahaha

Entri Terkini; syair(apa aku ada kau tak ada)

asri bin ali gur said...

mungkin kot.......

aleen aiden said...

hahah.alin tengok pasal ni kat berita.gimik berita harian klo xslh kan?huuu