19 January 2011

Lawak Convoi 6


Hon kereta
Pada satu petang, si ibu membawa anaknye berusia 4 thn bersiar2 menaiki kete. Dlm perjalanan si ibu membunyikan hon.

Anak : Naper ibu bunyikan hon & saper org tu?
Ibu : Tu sedara kiter, kenalah hormat.
Dlm perjalanan mereka seterusnya mereka terserempak dgn seekor lembu yg nak melintas lalu si ibu membunyikan hon.
Anak : Itupun sedara kiter jugak ke?......

Isteri yg sedih

Suami : Kenapa Sayang menangis?
Isteri : Saya telah baca sebuah buku. sedih sungguh dipenghujung cerita tu bang, nangis saya..
Suami : Buku apa sayang?
Isteri : Buku bank abanglah........

Kisah Pak Arab

Pada satu hari disebuah pusat pemereksaan emegresen lapangan tebang KLIA
Sorang tok arab ingin memasuki Malaysia.
Pegawai : Name Please.
Tok Arab : Abu Mughairah
Pegawai : Sex?
Tok Arab : Some time 6, some time 7, the whole week.
Pegawai : not that, I mean male or female?
Tok Arab : It doesn't matter male or female, some time camel also can.......

Pelajar yg pintar

Murid : Cikgu, apakah orang boleh dihukum untuk sesuatu yang belum dibuatnya ?
Guru : Oh, semestinya tidak. Orang hanya boleh dihukum untuk perbuatan yang telah dilakukannya... Kenapa kamu tanya??
Murid : Syukurlah, Cikgu. Saya belum membuat latihan yang diberi oleh cikgu semalam.
Guru : *&^%$# (dlm hati : cis pandai dia mengenakan aku...)......

Anak dara Pak Aman

pak aman ade seorang anak....
namanye besah....anaknye ini suke sangat bercakap di telefon.....
bukan setakat 15 minit..tapp berjam2 lamenye.....
kalau degan boyfriend die si meon 2 8 jam tak berhenti2 bercakap...
nak di jadikan cerita....
pade suatu hari.....
telefon berbunyi kring3...ku angkat ku dengar suara.....

pak aman: besah!!!!!!!angkat tepon 2....
Besah: baik pak....
setelah 4 jam kemudian....
Pak aman: ek sekejap plak ko ckap hari ni besah....meon ade kerja ke..???

Besah: bkan meon yang tepon pak....
Pak aman: habis siapa??
besah: tak tahu, orang salah nombor...........

Share

1 comment :

UYC Group said...

hahahaaa mcm siot je.... :D