Follow Us @asrialigur

07 August 2012

| Malu Tapi Lawak |

Salam & selamat sejahtera

Hai kengkawan Blog semua ...

Hari ini adalah hari yang memalukan aku tapi lau duk sengsorang memikirkan kejadian tadi memang lawak lah....senyum sengsorang

tadi petang sibuk kerja memotong kad kahwin tiba-tiba ada lah seorang uncle or Bro ni panggil aku dan meminta sesuatu tapi yang aku dengar dia mintak pen.....

Gambar Hiasan

bila aku bagi dia pen dia kata bukan sebenarnya dia mintak nak print dokumen bukan pen
serta merta aku ketawa dan melawakkan aku.yalah dah lah puasa salah dengar lak tu malu x? mana tak mesti bro tu terkejut aku bagi dia pen tiba-tiba hahahahahah...... dan bro tu cakap "berpuasa * ni baru puasa 2 minggu kalau sebulan "?? emmm lebih kurang cemtu lah dia cakap....agak2 korang malu x terjadi cemtu kat korang....

*)* : malu sendiri.......

6 comments:

Unknown said...

kah kah kah... biasa terjadi tu...

Unknown said...

Assalam, hahahha.. ini semua mesti berpunca dari kesibukan sebab tulah terlasah dengar...

Yen said...

selalu sangat jadi camnih.. ram otak dah jadi slow agak nya saya nih.. hihi

Asri ali gur said...

@Ibnu Kassim : kena gelak kah....

@ Ikmal : maybe

@ Yen : lagi hebat

luahan hati said...

hahaha dh x
lme agknye tu...

Asri ali gur said...

@luahan hati : maksud lu apa? :D