Follow Us @asrialigur

12 October 2017

Jamuan Perpisahan Pekerja Haiyen Sports Fishing ( Gudang Pancing )

Assalamualaikum Dan Selamat Sejahtera


Haiyen Sports Fishing adalah sebuah Syarikat yang menjual pelbagai Joran, Fishing Line, atau Pelbagai Umpan dan berbagai jenis bentuk atau segala gala barang pancing dari A to Z.(Gudang Pancing) Nak cerita semua sekali panjang pulak Posting.

Pelbagai Jenama Disini seperti Eupro , Hytac , Expert , K2 , Dranky Crazy , Omoto , Tokkou Dan Lain-lain.

 Tapi Bulan ini ada pulak seorang pekerja nak berhenti bekerja disebabkan dapat pekerjaan yang lain (mungkin lebih baik kerja Hospital ).Kurang la sorang pekerja yang baik.Kerja pulak banyak Nak buat ambil Order,packing dan lain-lain.Tapi kalau ada sesiapa nak masuk kerja boleh PM saya.


Sebelum ni pun ada seorang Dari Warga Nepal (Gambar Baris depan dari kanan no 2) dah berhenti sebab Permit dah tamat tempoh.Bos Kat sini ok je baik baik kalau marah pun tak jadi Hulk Pun.
  

Kami semua membuat jamuan Di Restoran yang popular sebelum ni nak tahu KLik link dibawah

Kenangan Bersama Saiful dan Kumar Yang telah Keluar dari Syarikat Haiyen.Nanti kalau ada Rezeki kita jumpa lagi.Dalam Malaysia je pun dapat jumpa punya hahaha

Apa apa pun Terima kasih diatas segalanya gurau senda jangan ambil hati jika ada terkasar atau silap maafkan .

Perjumpaan ini memang best dapat makan makanan yang sedap dan berborak borak sambil mendatangi hujan yang renyai.(Dah sastera pulak)


ok la.Apa apa Rojer

#Perpisahan
#Supseringgit
#Blogger
#kakipancing

IG : ASRIALIGUR

No comments: