Follow Us @asrialigur

31 January 2017

| Lesen Memandu Lupa Nak Renew |

Assalamualaikum Dan Selamat Sejahtera

Semenjak daat kerja baru di Tangkak Jaya Sebagai Packing Produk. Sampai tak perasan Lesen Memandu tamat tempoh !!



Biasanya kalau tiba harijadi mesti terfikir nak renew lesen. Sekarang ni sampai lupa

Sebulan lebih Lesen dah mati Nasib Baik polis  @ JPJ tak tahan kenderaan aku kalau tidak confirm kena saman.Alhamdulillah Syukur sangat tak ada apa yang terjadi .

Aku perasan pun dari Makcik Aku yang sibuk bercerita pasal Lesen sekali cek aku punya lesen Epired date hahaha. Tanjat boboy

Ingat nak Renew Lesen Di JPJ Jasin sampai disana Tutup pulak Terus pergi Pejabat Pos Jasin .Pastu ada pakcik Disitu cakap JPJ Jasin Dah berpindah tempat lain yang berdekatan Mydin Jasin.

Rugi Rm2.10 Disebabkan caj service di Pejabat Pos.kalau tahu awal terus pergi JPJ jasin terus.

Nasib baik tak kena marah sebab lambat renew cuma kena denda Renew Lesen 2 tahun RM60.

Tapi kalau renew Lesen 2 tahun aku takut lupa lama sangat dah biasa setahun setahun.

So korang semua kenalah beringat jangan lupa macam saya hehehe...

ok.

No comments: